Regulamin Drużyny ~’* Dzika Dolina *’~
- Pojęcia
- Przez “pojęcia” ma się rozumieć słowa i/lub zwroty o konkretnym przypisanym im znaczeniu.
- Definicje niżej wymienionych pojęć są jednoznaczne dla wszystkich członków zarządu i nie podlegają innej interpretacji pozostałych członków drużyny.
- Sugestie i propozycje dotyczące obecnych definicji lub dodania nowych można zawsze zgłosić i przedyskutować z dowolnymi członkami zarządu za pośrednictwem systemu wiadomości prywatnych w grze lub czacie zewnętrznym.
- Spis pojęć:
- Drużynowe:
- Drużyna - zespół osób, współpracujących ze sobą, dążących do tego samego celu, składający się z:
- Zarządu - osób kierujących i zarządzających zmianami zachodzącymi w drużynie
- Hodowców - osób, których głównym zadaniem jest zarówno zwiększenie ilości koni wyhodowanych w drużynie (zwanych dalej stadem drużyny) jak i poprawienie ich jakości genetycznej
- VIP-ów - osób utrzymujących pozostałych graczy w drużynie
- Pomocników - osób, które wspierają drużynę
- Stado drużyny - wszystkie konie wyhodowane z koni posiadających przyrostek “~'* Z Dzikiej Doliny *'~”, jednostronnie lub obustronnie, będące czystej krwi mustangami, niezależnie od noszenia wymienionego wyżej przyrostka lub nie będące czystej krwi i mające Potencjał Genetyczny o wartości najwyżej 200.00 punktów mniejszy niż aktualnie najlepszy pod tym względem koń.
- Hodowlane
- Tydzień hodowlany - okres trwający od poniedziałku godziny 4:00 czasu polskiego, do następnego poniedziałku godziny 3:59 czasu polskiego
- Miesiąc hodowlany
- Okres trwający od pierwszego poniedziałku danego miesiąca, godziny 4:00 czasu polskiego, do pierwszego poniedziałku następnego miesiąca, godziny 3:59 czasu polskiego.
- Norma - ilość koni, jakie muszą zostać wyhodowane i w określony sposób wytrenowane w danym tygodniu hodowlanym
- BLUP rozrodowy - występuje, gdy wartość BLUP danego konia wynosi przynajmniej 70 - koń ma skończone zabawy, główne trzy umiejętności w pełni wytrenowane, 10 lat, 0 wygranych
- BLUP pełny - występuje, gdy przyjmuje wartość 100
- Pełny trening - występuje, gdy BLUP jest pełny, koń ma ukończone wszystkie treningi oraz przejażdżki w górach i lesie
- Skill - koń z ukończonym pełnym treningiem, przeniesieniem umiejętności, lekcjami/zleceniami, przeważnie wałach, trenowany pod kątem górowania w zawodach Grand Prix, przeważnie po rodzicach z ukończonym pełnym treningiem
- Urlop - czas, w którym członek drużyny nie ma obowiązku, lecz dalej ma możliwość, wykonywania swoich obowiązków i trwa przynajmniej 3 dni
- Skróty
- RP - Różdżka Płodności
- PZ - Piorun Zeusa
- PD - Punkty Dorastania
- ZHe - Zestaw Hery
- PG - Potencjał Genetyczny
- DD - ~’* Dzika Dolina *’~
- OJ - Ośrodek Jeździecki
- FK - Fortuna Krezusa
- KF - Kamień Filozoficzny
- Ch - Chmurka
- ZCh - Zestaw Chmurek
- OM - Objęcia Morfeusza
- MF - Muśnięcie Filotes
- SA - Strzała Artemidy
- ŁA - Łzy Afrodyty
- LHe - Lilia Hery
- ZP - Zwój Plutona
- KK - Klepsydra Kronosa
- WM - Woda Młodości
- KM - Krew Meduzy
- RO - Róg Obfitości
- UM - Umiejętności
- WT - Wyzwanie Tytanów
- JV - Jabłko Vintage
- ZJ - Złote Jabłko
- SZJ - Stracone/Szare Złote Jabłko
- PA - Pięta Achillesa
- Op - Okres Próbny
- Zasady ogólne
- Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
- By temu zapobiec, każdy aplikujący do drużyny dostaje informację od zarządu drużyny o zapoznaniu się z treścią regulaminu i jej zaakceptowaniu.
- W przypadku niezgodzenia się z zasadami drużyny, dana osoba jest wydalona z drużyny, o ile wcześniej nie przedyskutowała swoich zastrzeżeń z osobą z zarządu i nie doszło do porozumienia.
- Występuje wzajemny szacunek wobec wszystkich członków drużyny, niezależnie od naszych osobistych relacji.
- Wszelkie informacje są przekazywane pozostałym członkom drużyny na:
- Czacie zewnętrznym Discord, do którego indywidualne zaproszenie dostaje każdy nowy członek drużyny, wraz z osobami w trakcie okresu próbnego, w odpowiednim dla szukanej informacji kanale i na którym obowiązuje regulamin drużyny oraz jego własny regulamin.
- Forum drużynowym, w odpowiednim dla szukanej informacji wątku.
- Stronie drużyny, założonej w serwisie Google, aplikacji Blogger, pod adresem: https://dzikadolina-howrse.blogspot.com/ , pod odpowiednim dla szukanej informacji tytułem i/lub tagiem/-ami.
- Informacje będą pojawiać się w odpowiednich jej źródłach w kolejności ich powyższego wymienienia.
- Konflikty między członkami nie są podstawą do zaburzania harmonii w drużynie oraz celowego (bądź nie) pogorszenia się jej wyników.
- Jeżeli występuje konflikt związany z drużyną, zgłaszany jest on do przynajmniej jednego z członków zarządu.
- Wszelkie decyzje są podejmowane przez zarząd.
- W przypadku decyzji spornych i/lub mających duży wpływ na drużynę i jej członków prowadzona będzie ankieta.
- Ankieta zostanie wykonana za pomocą aplikacji Google - Formularze.
- Wyniki ankiety będą publiczne.
- Publikacja wyników nastąpi na wszystkich trzech źródłach informacyjnych naszej drużyny, tj. czacie Discord, forum drużynowym i blogu.
- Zmiany wprowadzane będą z powszechnie przyjętymi zasadami demokratycznymi tak długo, jak długo nie zaszkodzi to drużynie.
- Wskazanym jest dzielić się swoimi pomysłami oraz opinią ze wszystkimi.
- Działanie na szkodę drużyny jest zakazane i wiąże się z wydaleniem z drużyny oraz wpisaniem loginu gracza na wszelkie Czarne Listy, wraz z opisanym powodem.
- Zarząd
- Główny organ decydujący o losach drużyny, rolach pozostałych jej członków, odpowiedzialny za jej płynne funkcjonowanie oraz nadzór nad panującym w niej ładem.
- Składa się z trzech osób, (obecnie) założycieli drużyny:
- Administratora i głowy zarządu
- Elenixa (Hiruko)
- Członków zarządu:
- KonieiKuce
- Snowfire
- Rekrutacja
- Rekrutację przeprowadzać może tylko zarząd.
- Pod uwagę brane są tylko te kandydatury, które przesłały formularz aplikacyjny, napisany w aplikacji Google - Formularze
- Pomyślne przejście rekrutacji kończy się dołączeniem do drużyny na okres próbny.
- O wyniku rekrutacji gracz informowany jest osobiście, na drodze prywatnej wiadomości w grze, przez członka zarządu.
- Niepomyślne przejście rekrutacji nie oznacza, że dany gracz nie dostanie się do drużyny przy następnej rekrutacji.
- Okres Próbny
- Dotyczy nowych członków hodowli
- Czas trwania różni się, zależnie od stanowiska, na które gracz aplikował:
- VIP - brak
- Hodowca - trzy tygodnie podzielone na dwa dwu-tygodniowe etapy:
- Pierwsze dwa tygodnie:
- Naszykowanie do rozrodu pożyczonych ogierów, po jednym na tydzień.
- Etap musi być zaliczony w 100%, by zacząć następny.
- Trzeci tydzień:
- Pełne wyblupowanie wcześniej wypożyczonych ogierów.
- Pełne wytrenowanie, przynajmniej jednego z wcześniej wypożyczonych ogierów.
- Etapy można zaliczyć wcześniej, nie jest to jednak wskazane przez wzgląd na ilość pracy, jaką trzeba włożyć w drugi etap okresu próbnego.
- Przejście jednym koniem jednego etapu dalej pozwala na opóźnienie drugiego konia o jeden etap.
- Przejście nie może być większe niż 2.
- O takich przejściach należy poinformować zarząd z uwzględnieniem imion konkretnych koni.
- Okres próbny zalicza się, gdy drugi etap jest ukończony w minimum 50%.
- Pomocnik Hodowców - dwa tygodnie, jednolite
- Gracz otrzyma po jednym koniu na tydzień.
- Konie mają osiągnąć rozrodową wartość BLUP.
- Musi być zaliczony w 100%.
- W przypadku, gdy VIP aplikuje również na inne stanowisko, obowiązuje go okres próbny i jego przebieg, charakterystyczny dla owego stanowiska.
- Członkostwo
- Role
- Zarząd - Główny organ decydujący o losach drużyny, rolach pozostałych jej członków, odpowiedzialny za jej płynne funkcjonowanie oraz nadzór nad panującym w niej ładem
- Hodowca - Osoba której głównym zadaniem jest zarówno zwiększenie ilości koni wyhodowanych w drużynie, poprawienie ich jakości genetycznej i sportowej.
- VIP - utrzymuje członków w drużynie, może mieć drugą rolę
- Na potrzeby nowych potencjalnych członków przewiduje się powstanie większej ilości ról.
- Zasady ogólne
- Członkowie hodowli ~’* Dzika Dolina *’~ mają bezwzględny zakaz przynależności do innej drużyny hodującej mustangi, za wyjątkiem drużyny jednorożców, niezależnie od zajmowanej w drużynie ~’* Dzika Dolina *’~ roli.
- Odejście
- Za odejście rozumie się trwałe wykluczenie z drużyny jednego z jej członków.
- Konie wyhodowane przez odchodzącą osobę, mające PG wyższe od aktualnie przyjętego sprzedażowego, idą w depozyt do członków zarządu. Ich imiona zawierają login gracza, który je wyhodował. Gdy ich PG wejdzie w przedzial sprzedażowy będą mu stopniowo zwracane.
- Odejście może być dobrowolne lub w wyniku kary.
- Osobę odchodzącą z własnej woli drużyna może przyjąć przy okazji następnej rekrutacji lub obecności wolnych miejsc, w zależności od podanego powodu odejścia.
- Wyżej wymieniona osoba może, lecz nie musi, otrzymać pierwszeństwo podczas rekrutacji.
- Osoba, która nie podała powodu odejścia, lub została do niego zmuszona, zostaje pozbawiona powyższego przywileju.
- Każdej osobie, która zamierza odejść, zaleca się wypełnienie Formularza Google “Ocena Współpracy z "~'* Dzika Dolina *'~" “ dostępnego na czacie zewnętrznym Discord oraz forum drużynowym.
- Hodowla
- Nazewnictwo koni:
- W imię każdego konia wchodzi wielka pierwsz litera jego płci oraz wartość ogólnego PG
- Konie w depozycie zawierają jeszcze login ich hodowcy
- Konie w trakcie OP zawierają login przyszłego członka, który może później te konie odebrać
- Norma
- Poniżej została przedstawiona domyślna norma. Jest ona jednak możliwa do dostosowania do indywidualnych potrzeb, jednak nie w znaczący sposób.
- Na potrzeby nowych potencjalnych członków przewiduje się powstanie większej ilości ról i dostosowaniem do nich ich własnych norm.
- Dla hodowców jest to:
- W tygodniu:
- Wyblupowanie do rozrodu przynajmniej dwóch koni.
- Pełne wyblupowanie przynajmniej jednego z dwóch koni.
- W miesiącu:
- Wyblupowanie do rozrodu przynajmniej ośmiu koni.
- Pełne wyblupowanie przynajmniej czterech koni. Wyj. stanowią zawody, które wystarczy zaliczyć częściowo.
- Dla pomocników hodowców jest to:
- W tygodniu:
- Wyblupowanie do rozrodu przynajmniej dwóch koni.
- W miesiącu
- Wyblupowanie do rozrodu przynajmniej ośmiu koni.
- W tym przynajmniej dwa muszą zostać w pełni wyblupowane.
- Nie jest to wymagane, ale bardzo mile widziane - Pełne wytrenowanie jednego z wyżej wspomnianych koni.
- Podsumowanie normy, zarówno tygodniowej jak i miesięcznej, będzie do wglądu na forum drużyny, czacie zewnętrznym Discord i blogu drużyny.
- System kar
- Nie spełnienie normy w danym tygodniu skutkuje przeniesieniem braków na następny tydzień hodowlany.
- Na nadrobienie braków hodowca i pomocnicy mają czas najpóźniej do końca miesiąca hodowlanego.
- Niewyrobienie miesięcznej normy, bez zrozumiałego powodu, skutkuje ostrzeżeniem oraz otrzymaniem dwóch tygodni na nadrobienie normy, przy jednoczesnym nie zaleganiu z normą kolejnych tygodni.
- Przy dalszym niewyrobieniu normy i/lub zaleganiem z bieżącą normą, członek drużyny zostaje wydalony.
- Krycia
- Krycia drużynowe wystawiamy wszystkimi ogierami z BLUPem przynajmniej o wartości rozrodowej.
- Kryć wystawiamy pięć.
- Klacz, która ma tą samą wartość PG kryjemy do uzyskania pary źrebiąt.
- W przypadku braku dalszych kryć prosimy właściciela ogiera o wystawienie kolejnych
- Gdy piąte źrebię jest również tej samej płci, to drugiemu najlepszemu źrebakowi dajemy PZ.
- Źrebięta
- Dwa najlepsze źrebaki tworzą następną parę do głównej linii do rozrodu.
- Pozostałe źrebaki mogą służyć jako zapychacze normy i/lub PD.
- Osoba, której urodzą się źrebaki, sprzedaje je na sprzedażach drużynowych, chyba że zalegają one tam dłużej niż 2 dni od momentu ich wystawienia.
- W takiej sytuacji sprzedający pisze osobiście do wybranego pomocnika(-ów)/hodowcy(-ów) z prośbą o ich zakup i naszykowanie do kolejnego rozrodu.
- W ostateczności, jeżeli ma na to środki, może się jednorazowo podjąć pełnego naszykowania kolejnej parki do rozrodu i zrobić następną.
- Gdyby sytuacja się powtórzyła, taki hodowca/pomocnik ma obowiązek zgłosić z tym problemem do zarządu.
- BLUPowanie i trening:
- BLUP do rozrodu:
- Kwaterujemy źrebaka w lesie na jeden dzień (maksymalnie na trzy) z poidłem i prysznicem
- Wykonujemy pełne +60 zabaw
- Prowadzimy przejażdżki po lesie do końca dodawania UM
- Trenujemy wytrzymałość i galop
- Wybieramy specjalizację western.
- Wysyłamy na minimum 25 zawodów Barrel Racing
- Trenujemy prędkość
- Prowadzimy przejażdżki po górach
- Opcjonalne jest tutaj wymienienie się, przez sprzedaże drużynowe, końmi trenowanymi do najbliższego rozrodu, w celu przekwaterowania ich do OJ w górach, jeżeli nie udało nam się załapać na jednodniowy kwaterunek w lesie i/lub dzień jeszcze się nie skończył, a nam się spieszy.
- Postarzamy do wieku 10 lat.
- W tym czasie można zacząć Pełny BLUP i/lub zapisywać zawody.
- BLUP pełny:
- Obowiązują punkty 7.5.1.1.-7.5.1.8.1
- Do ukończenia przez konia 9 lat i 10 miesięcy zapisujemy konia na tyle zawodów, ile się da, by wygrał ich minimum 20.
- Gdy ma 20 wygranych i/lub zawody nie dodają już żadnych umiejętności, można zacząć trenować pod kątem pełnego treningu
- Pełny trening
- Po spełnieniu wszystkich warunków do punktu 7.5.2.3. trenujemy pozostałe trzy umiejętności (ujeżdżenie, skoki, kłus)
- Opcjonalnie: Wysyłamy konia na przejażdżki po plaży do zakończenia transferu umiejętności.
- Sprzedaże
- Dokładne wartości cenowe sprzedawanych koni, z uwzględnieniem PG, płci i wieku, będą aktualizowane średnio co dwa tygodnie hodowlane i publikowane na prezentacji drużyny, forum drużyny, czacie zewnętrznym Discord oraz blogu drużyny.
- Sprzedaże wewnątrz-drużynowe:
- Zawsze wystawiamy konie za 500 Eq i 0 kuponów
- Jeżeli wystawiamy świeże źrebaki z głównej linii, to informujemy o tym wszystkich hodowców i pomocników.
- !!! Ze względu na BLUPowanie koni, konie które sprzedajemy muszą być już zakwaterowane w OJ w lesie, z poidłem i prysznicem
- Urlop i dni wolne
- Każdy członek drużyny ma prawo do urlopu
- Chęć wzięcia urlopu zgłaszamy przynajmniej 3 dni przed dniem rozpoczęcia planowanego urlopu.
- Chęć wzięcia urlopu zgłasza się do wybranego członka zarządu, gdzie pierwszeństwo mają członkowie obecni w grze i/lub na zewnętrznym czacie.
- Urlop trwający dłużej niż 2 tygodnie wiąże się z:
- Czasowym wydaleniem z drużyny.
- Na ten czas na miejsce osoby będącej na urlopie wchodzi gracz zastępujący, mający ten sam zakres obowiązków, co pomocnik hodowców.
- Najdalej w dniu zakończenia planowanego urlopu, miejsce dla wracającego z urlopu gracza, jest już wolne, a zaproszenie do drużyny jest wysłane.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz